Silviana Hutagalung Birthday..weweeiitt

Monday, June 28, 2010


TAHNIAH!!
Saya berjaya menguplod gambar buat pertama kalinya
tahniah buat diri sendiri
sorry lari tajuk..
berbalik kepada tajuk di atas. Saya Nur Faizura Maidin seperti penama dalam kad pengenalan ingin mengucapkan
SELAMAT HARI LAHIR BUAT SILFI!!
berusia 24 tahun..owh muda lagi..
Beliau salah seorang bestfren saya
Lihat gambar kiri yang memakai sepek..sila abaikan mamat minum air tersebut..beliau dalam rangka promosi diri..lalu interprem dlm semua gambar..

4 suka conteng:

Unknown said...

aku mana???
hahahahahaa..amcm ko buat tu sem? adui..maw ba aku upload gambal2..hahahaha

_Vu-JiE_ said...

kepink-pinkan blog ko nor. ni yang i lebiu too much ni. haha.

tulisan buruk said...

faiza~sdh ko uplod kan gmbar mu??miring2 lagi muka ko sn..
ujie~cute kan??ko ba..cua tulun c cntik luk blog ni..haha..ui knpa ko x fllow..mn adil..kwn2 msti polow..haha

_Vu-JiE_ said...

aku follow orang secara anonymously. dalam dunia blog aku sombong. hahahahaa.

Post a Comment