Semalam....

Monday, July 26, 2010

Semalam..malam semalam..ya, lebih kurg 3a.m in the morning..punyalah main susah aku nak lelap. Berserabut otak aku fikir macam2. Apa yang aku fikir semalam aku siap karang lagi dalam otak aku so hari ni kununnya aku nak postlah kat dalam belog yang kepink2an ini..euww..haha..tapi semua hilang. Sayang otak aku tiada button save. Idea itu hanya datang semalam. Its about my late dad. Maybe i miss him. After 12 years he past away. Rasanya macam baru SEMALAM. I wanna write something for my youngest sist&bro. Dearest Anie and Fikri. Ini kerana Fikri perna tanya aku "bapa tu orangnya macammana? baikkah dia?" simple and honest question. Kesian dia tak sempat kenal pun bapa dia. Soalan sesimple itu punyalah susah aku jawab. Punyalah susah macam jawab exam. Punyalah susah macam jawab soalan interview 'berapa berat badan anda?' dan 'berapa size kaki anda?'. Bagi wanita comel dan memiliki kaki bersaiz 8. Soalan begitu amat susah aku jawab(dengan jujur). Hehe. Punyalah susah macam jawab 'kenapa kau lahir?, kalau kau tak wujud dalam dunia ni apa bezanya?'. Ini senang. Tiada beza pun. Cuma rugilah mak bapak aku tak dapat anak secomel aku, rugi kawan2 aku tak kenal kawan secomel aku. Sekali lagi, kuranglah insan2 comel di dunia ini. Rugi kan? So,aku cakap kat dia. Kalaulah kau kenal dia, kau kenal peribadinya. Kalaulah kau kenal kan??..pause dan smile..gantung disitu. Malas sambunglah. Sempat kau masak nasi dan goreng ayam kalau aku sambung cerita ni. Maybe next time aku cerita kat 2ekor monkey tu. Susah sebenarnya nak cerita secara live ni. Mungkin tulisan dapat membantu. Next.

Berbalik kepada Malam. Malam adalah waktu yang indahkan? aku selalu dapat idea malam2. Berfikir malam2. Kita bercinta malam2. Berehat malam2. Bersama keluarga malam2. Bermain facebook malam2.haha..rindu pun datang malam2 kan? Macam aku rindu kat bapa aku. so, disini aku suggest lagu yang berkaitan dengan malam. First,its from mocca band 'on the night like this' and melly go selow 'denting'. Enjoy and love you guys much2..muahx

0 suka conteng:

Post a Comment