Kotak Memori

Tuesday, May 17, 2011

2.55PM
Exploring Fawaz punya PC..patutlah pc ni best. skrin besar. macam tengok tv..wtf?? 
Keep listening to Mocca songs..
Tiba2 terdengar lagu On the night like this..buat memori aku..ermm..apa2lah..
But on the night like this always be my fav goodnight song..
TIBA-TIBA aku teringat kotak memori yang aku simpan dari form five..
Ada buku yang aku tulis tah apa2 tah..
Terselit di dalam buku tu
...
1) Gambar konvo diploma aku dengan mama aku
2) Gambar aku & G-lah
3) Gambar G-lah & Ani
4) Gambar Aku & Faizah & Silfie
5) Gambar member2 Limauan --> ujie, fara, ggiey, anieng, ajie, farin, sita (ramai mmber gua bai)
6) Banyak juga gua salin quotes tah apa2 bai...
TIBA-TIBA gua terbaca gua tulis ni
''Pada waktu kau mengalih pandang..aku melepas renung..dengan doa..semoga kau cepat sembuh sayang''

Fuck..sentimental jugak aku ni..HAHAHAHAHA
 

Eh..bertarikh Jan 2011..baru lagi..sekarang aku tau aku tulis untuk siapa..

 Selain itu, buku aku dipenuhi alamat2 & number fon..dari orang2 yang aku xpernah kontek pun sampai sekarang.

Hidup ni macam buku cerita. Buku cerita kita-kita. Dan kamu-kamu. Setiap 'chapter' kita menemui watak-watak berbeza. Sesetengah watak akan kekal ke hujung cerita dan sesetengah watak akan kekal cuma di dalam satu bab sahaja...Yang aku pasti..senarai 1 - 5 adalah watak dalam buku cerita aku yang masih kekal sampai sekarang. =) Masih ramai watak lain lagi sebenarnya..


2 suka conteng:

_Vu-JiE_ said...

Nombor 5. Aku pun masih simpan gambar geng Nataso dalam frame atas meja bertahun-tahun lamanya. Sampai melekat ba tu gambar dengan cermin frame. Nda dapat buka suda. Kalau buka rusak gambar HAHAHAHA.

tulisan buruk said...

hahahahaha...samalah..dlm frame lain..album lain..bagus dia duduk diam2 sn..klu di buka kuyak gmbar..sebati da sm plastik & kaca tu gmbar2..

Post a Comment