Pose lucah gua!

Monday, May 30, 2011

 Ini gambar paling tripppp time2 aku ada friendster dulu..
Aku buka freindster tah berapa bulan ja tahan..bangang betul FS tu..Bosan tahap gaban..
Sudahlah aku outdated time degree baru buka FS..haha
Bawah ni antara gambar2 FS aku..tah mcm mn adik aku masih simpan lagi gambar2 ni..



 Perhhh..tolonglah malaysiaaaa! pernah pulak aku bergambar begini..pastu siap upload lagi dekat FS..bangang2! yuck! itu pasal aku xupload dkt FB..
Sini kan tanah rejab aku..kurang sikit orang sebok mau kempelin..

 Ni time khatam Quran..

 Sila mereng ke sebelah kiri..malas aku rotate
 Majlis kawen makcik aku..
Sekarang dia sudah ada Qistina..
Qistina kesayangan.. =)

 Dua ekor monyet kesayangan mama aku


Sistaaa
GAMBAR PALING LUCAH..hahahaha..

0 suka conteng:

Post a Comment