MU vs CHELSEA = Real Madrid win Copa Del Rey

Saturday, May 7, 2011

12.30PM waktu rehat. Aku dikejutkan satu panggilan marah-marah dari adik aku..

Trett trettt *Vibrator
bukan vibrator sxx.
Vibrator talipaun.

Bero Daiy : NOR!!! KENAPA BU MIDAH X ANGKAT FON!! SIAPA BUANG CHANNEL SPORT!! SIAPA!!!

Aku : mana aku tau..bu midah la tu..kenapa?

Bero : KENAPA DIA BUANG!! SUBSCRIBE BALIK ITUUU..UINA BOSS..PANAS AKU BANGUN2 SUBUH MAU TINGGU BOLA SEKALI AKU PIKIR ASTRO X DIBAYAR..SEKALI CHANNEL LAIN DAPAT..SPORT KENAPA DIBUANG!!!!!! INI MALAM MU MAIN!! 

Aku : BARCA juga menang tu..

XKISAHLAH! INI MALAM AKU MAU BUKA TV ADA SDH ITU CHANNEL..

Mari flashback kejadian dua minggu lalu..

Bu Midah : siuk2 ba wayang HBO ni nor..kamu ada ka? kamu ABO kan?
Aku : yaa..mama bukan tinggu tu..sikit2 wayang antuu
Bu midah : ya?? bagus kamu tukar HBO..sm jak tu rate dia astro kamu sm kami..kami pun byr sm mcm kamu jg tapi kami ambil HBO
Aku: oke....tukarlah bu.

HAHAHAHAHA.

kalau rumah kau ada tv baru flat skrin pastu adik kau subscribe semua channel sport pastu pagi petang siang malam kau tengok bola. sampai mama kau sambut kau balik dengan ucapan ''kau ada tengok semalam real menang ah copa del rey cup!!'' T_T!!

Ntah macam mana mama aku boleh melibatkan diri menonton bola plak ni..Tolonglah jangan cakap dia obses sebab Malaysia menang tempoh hari lalu emosi mahu membeli jersi jalur2 kuning seterusnya mengait nama fahmi di tepi baju. serius watefaking trend is happening here?? *sambil menerika jersi German milik bf adik aku yang aku warisi. hehe.

Biar macam mana emosi pun aku dengan tv flat skrin full package of sport channel. MAHU TIDAK aku terpaksa melepaskan channel HBO aku. Fawwaz balik next week mesti mau nonton bola. Mesti mau pakai jersi Torres sambil makan serunding. mesti mau lekat poster baru chelsea sebelah poster messy fidaiy. mesti mau koyak poster MU dekat dinding bilik mereka. kau percaya chelsea fan boleh duduk serumpun damai dalam satu bilik dengan MU fan? Tapi yang penting..Fikri the happiest person in the world since Real menang piala copa del rey sampai dia sajez suruh aku beli astro HD supaya padang rumput hijau itu dia boleh nampak dengan jelas. watepak!!??

Akhir kata dari saya. Anda peminat bola yang tegar bukan trendy lepas Malaysia menang tempoh hari tiba2 beli jersi jalur2 kuning? Sila baca blog ini ---> sokernet.blogspot.com  dulu aku follow time world cup. sekarang gua x follow dah bai. gua bisi carik makan. bye bye

0 suka conteng:

Post a Comment