~Listing~

Monday, November 1, 2010

Bosannya aku malam ini. Bosan sebab tiada kawan becakap. Kau bayangkan setiap hari bercakap di dinding facebook dan di skrin telipaun??

Okey, tinggal dua paper lagi so im done with my study. InsyALLAH..AMIN ramai2 kawan2..love u..Orang cakap kita merancang Allah yang menentukan..betul..tapi kita masih perlu merancangkan? so dengan ini aku mau menyenaraikan benda2 yang aku teramat2 ingin lakukan after study ni...

1) KERJA
Pertama-tama sekali aku perlukan kerja. bukan kerja amal. kerja untuk menampung hidup..SEBAB AKU PUN PERLU MAKAN NASIK. pencarian kerja akan bermula selepas aku rehat2 seminggu. atau 2... atau aku tak sempat rehat pun..hehe...ya aku perlu duit..sangat..

2) KERETA
Cehhhhh...drive pun belum pandai...sepatutnya aku list lesen memandu dulu kan??haha..suka ati aku laa..ni list aku!

3) MELANCONG
cehhh...ini lagilah..patut sudah kaya baru travell..anyway, aku teringin umrah..aku xmau bincang yg ini..ni antara aku dengan Allah..InsyAllah murah rezeki...

4) RUMAH
Sebenarnya..ini patut di list yang pertama..tapi pastilah memakan belanja yg bukan sedikitkan..rumah..bukannya buah, atau sependa yang murah2 senang dapat. Ini adalah benda yang aku sangat mawuuu..bukan aku mau beli rumah baru. Sebenarnya, aku ingin sekali me"renovate'' rumah keluarga yang meninggalkan banyak kenangan kami dengan arwah bapa. Ia satu2nya rumah yang aku pergi ja aku terbayang dia di mana2. di dapur. di bilik. di luar. di garaj. di toilet. semua tempat. Aku boleh nampak di mana dia baca newspaper, baring2, tengok tv. So, aku sangat2 mahu renovate rumah yang beralamat lot114, Taman Bersatu Putatan itu. kelihatan sangat2lah uzur rumah tu..pasti mmemakan belanja yang besarkan..tapi cepat atau lambat akan aku usahakan..chaiyo2!

cukuplah yang ini dulu..ini impian jangka panjang..xkanlah aku mau list beli jeans hanbag segala kan..ni list penting2 ja..choww..nyte nitee

0 suka conteng:

Post a Comment