Terima Kasih atas rasa itu~~

Thursday, November 18, 2010

Aku pernah merasai sakitnya apabila suatu hubungan gagal..
Tipulah kalau aku cakap aku cukup kuat..xpernah menangis sebelum tidurku..

Mau basah bantal tiap kali teringat..

Betul kata orang ubatnya cuma waktu..

Akhirnya aku sudah dapat melupakanmu..

Tidak pernah aku kesal pernah bersama denganmu..

Dulu pernah aku merasakan hubungan kita, dan perasaan aku adalah satu kesilapan besar pernah aku buat..

Namun, sekarang aku berterima kasih kerana kau pernah mengajar aku rasa kasih..

Sekurang kurangnya aku pernah merasai pengalaman itu..

Maaf jika pernah melukakanmu..

Aku akui ego aku cukup tinggi pada waktu itu..

Tapi aku harus bagaimana sedangkan kau sendiri sudah berpunya?

Aku bukanlah patung untuk kau datang waktu susah dan pergi saat gembira..

Kita pernah kawan..sebagai kawan memang aku sudi mendengar resahmu..

Tapi pernah kau menjadi kawan aku saat aku pula sengsara??

Bukanlah aku minta di balas..cuma kadangkala aku ingin rasa dihargai..

Aku ingin kau jadi tempat ku bersandar..

Saat kau kata kau sayang aku dan dia..

Aku akur dan tidak apa apa..

Silakan kau cinta dia..siapa aku untuk menghalangnya?

Kau tahu aku percaya pada jodoh?

Andainya kita memang tertulis jodohnya di sana..ia tetap akan berlaku..

Maaf bukan aku tidak bersungguh mengejar cinta mu..

Saat itu aku cuma takut ia melukai hatinya..sedangkan kau pun cinta dia..

Aku sendiri xkan sampai hati melakukan itu..aku tahu dia syg amat pada kau..mungkin lebih dari sygku..dan dia lebih berhak..

Lagi pula..bila aku meletakkan diri di tempatnya..aku tau rasa sakitnya nanti..aku percaya pada karma...andai ia berlaku padaku lalu bagaimana?

Lebih2 lagi kasih syg kita yg kita mulakan dengan ikhlas..aku merasa ia menyimpang ke arah yg lain..itu paling menakutkan aku..

Aku cuma perempuan biasa..senipis rambut cuma akalku..

Aku mengharapkan seseorang yang sudi berjalan di sebelahku..memimpin aku..

Bukan kau tidak baik..

Cuma aku tidak cukup baik buatmu..

Aku doakan kau ditemukan ALLAH dengan yang lebih baik..kerana aku kenal kau..aku kenal hatimu dan kebaikkan mu..sejujurnya aku ikhlas..sebab aku pernah sayang..syg xkan hilang..cuma mungkin kurang..

Terima kasih atas rasa itu..dengan ini...aku lepaskan kau pergi..

0 suka conteng:

Post a Comment