FRUST???

Tuesday, November 23, 2010

Sejak aku deaktif fb ni ramai pula manusia2 mencari aku. Tiba2 durang rajin pula mesej aku..Ada yang siap tanya kenapa aku deactvated? sebab aku frust kah? hahahahahaa. Tah dari mana durang ni dapat berita. Manakala bercinta pun tidak lalu bagaimana pula tiba2 aku frust??? Berapa ramai yang tau aku deactivated sebab aku cenderung ke arah addicted kpd fb? sampai aku sakit kepala dan tidur di ruang tamu lalu makcik aku balik ketuk2 dan gegar2 pintu aku xsedar..dan dia terpaksa panggil student dia untuk kasi pecah pintu..

Lepas ni aku mesti belajar make-up. Siapa tahu dalam seminggu ni aku bakal di wawancara kerana di katakan mengactivated fb gara2 frust bercinta..Aku juga mahu kelihatan menawan di kaca telebisen. Bersua lagi kita di TV8 hendaknya..siaran ulangan berbayar di TV9..atau cuma di Radio Sabah.FM mungkin..

2 suka conteng:

Unknown said...

hahahahahahahahahahaa..np ko deactive??

tulisan buruk said...

knp kau hahahahahahahahaha? kau baca ba d atas..krana addicted..xla ba frust..manada aku becinta..out ni..heran aku urg tanya2..biasala ba tu aku d aktif..mmg aku kerap jg pn buat gtu..

Post a Comment