Entry Bergambar..

Monday, December 20, 2010

Sekarang aku berada di rumah Ainon. Bosan. Nun kerja. so aku duduk rumah depan laptop dan melihat2 foto. laptop ni faizah yang punya. lalu banyaklah gambar2 yang terpampang muka ayu aku. hahaha. Gambar2 gembira balik jam3 pagi. haha. with ejul, roy, nizam, ezam, atai. gambar2 bergembira time diploma. study adalah masa2 paling menggembirakan. Bagi aku, time aku bersekolah di SMALL dan Uitm kk la paling happening. Johor agak bosan sedikit.

One of my fav album ialah sewaktu aku & faizah tolong makcik aku pergi promote pakej umrah dia di Kundasang. hahaha. ekceli kami x kerja. sementara tunggu dia ceramah ka apa dekat sana so kami pergi bergambar di taman peringatan ka apa tu. cantik.



Baru sampai dan terus membeli aiskrim.haha






Di sebabkan x orang mau tolong ambil gambar kami dua.
 Kami dengan kreatifnya meletak kamera atas batu. hahaha!



Berusaha memasukkan diri dalam gamabr yang di set oleh kamera ketik sendiri.



Ini biasalah. Tangkap sendiri.Semat muka paija.HHAHAHA.



Paijah yang berusaha mengangkat tiang! HAHAHA. ni orang suka bergambar sot2 begini. Aku malas upload yang cium selipar jepun tu. HAHAHA


Dua gambar trip ayu di atas untuk menyatakan tempat itu adalah Cantik!!

Entry bergambar memenatkan rupanya. Ntah macam mana durang rajin edit gambar pastu upload dalam blog. Aku upload gambar dalam Fb pun malas mau tunggu. Lambat!! Nasib Fb ada binatang yang main tag2 tu. I miss KK damn much!!! banyak gambar aku suka dalam laptop member aku. 

0 suka conteng:

Post a Comment