Kecelaruan...

Sunday, January 16, 2011

Lagi 4 jam sebelum penerbangan aku(skema)
Packing (/)
Mandi(x) waahaha
Sibuk-sibuk aku mau balik ni. Aku cek & kemas benda-benda lagha dalam handbag. 
Benda-benda lagha yang aku jumpa cumalah purse+bedak badan Johnson yang kecik tu Rm2.90+ eyeliner Avon yang cair kalau pakai sampai petang. 

Watepak?? Ni handbag perempuan atau penkid?? Mana pergi makeup?? mana? mana?
Jumpa jugalah blusher..dan minyak kapak..malu aku kalau di tag..BENDA HARAM JADAH YANG TERDAPAT DALAM HANDBAG ANDA??
  So, sampai di Mydin. Aku pun belilah..
1. Compact powder Johnson&Johnson
2. Eyeliner 1 dozen Rm2.90
3. Lip balm
Patutlah selama ni aku x pernah pun post harta apa aku beli dekat sini. Ketahuilah...purchasing power aku adalah dalam kadar terendah ketika ini. HAhAha. pelik juga. dulu aku pakai juga makeup2 ni. Eye shadow? tah tahun bila last aku pakai. Praktikal pun aku x pakai kot. Mascara?? Jangan tanyalah....

WAJARLAH AKU SINGLE...xkisahlah....Aku pun kempius..apa sebenarnya jantina aku ni..T____T

 TAPI AKU MASIH CINTA SAMA JOHNNY DEPP!!!


0 suka conteng:

Post a Comment