Melaka-Kuala Lumpur-Sunway Piramid..

Tuesday, January 4, 2011


Uncle Biola yang kasih hadiah kami lagu Happy Birthday. Entah siapa birthday. Ni dekat dalam A Farmosa.


Silfie : Aku mau juga yuttt..aku saturang ja ba..
Aku : Bah cepat fie..tapi jangan ramai2..terbalik ni nanti kretapi..


Dalam A Farmosa. Nun yang retarded.


Ini aku mau masuk tapi kena bayar fee lagi. Time ni aku ingat mau budget beli lukisan. SEKALI ADA BELI LUKISAN!!????



A Farmosa & Istana Melaka & empat ekor orang utan ;P


Sil : Siapa di dalam?
Baby : Kak efi jangan macam jakun bah..


Nice one. Pro x Pro x? *balik2 tanya


Istana Melaka



Mari bergambar di petak-petak.Tiba2 ada pakcik ikut di belakang.



Cepat sikit nanti pakcik beca ni charge 


Fuck Ainon..kalau aku gambar ja mesti semat..HAHAHA.
Padahal Ainon memang pandai pose.


Bye2 Melaka...see you again with my bf..aduii..romantik banget tempatnya..

3 Jan 2011
SUNWAY
Me, Ainon, Silfie, Baby, Boy, Ira & Faizal.


Scream Park yang x dapat masuk sebab kebasahan


Baru Sampai


Muka Happy Ainon yang escape kerja


Pantai palsu T___T


Trep pelancongggg...


Fine.Sebab di bayarkan. Aku penuh usaha main semua barang. Biar mau pengsan aku main benda haram yang pusing2, naik 360 pastu stop time kepala di bawah pastu nampak ainun tergantung di sebelah ketawa2. Yang semua orang detect muka aku ja macam udang kena bakar ketakutan. First time T_____T.
Dalam hati aku *babi siapa punya idealah cipta ni games. KASI TURUN SAYA SEKARANG!!!!
Silfie x naik pun tapi aku wajib naik sebab sayanglah dia bayarkan aku full package. 





Kurik idung kuda
Kuda : Thax jooo..dari semalam aku tahan gatal ni..Resdung ba..


Balik


Thats boy adik sil & faizal kawan baby.

Boy text kami ''I had fun today! A round of applause to you guys for the fantastic day we had! Should do it again soon in the near future. Wonderfull sisters you guys are; Kak Silvi, Kak Baby, Kak Era, Kak Nur and Kak Nun! Not to forget Abang Faizal also. Cheers'' 

How cute si boy..HAHA
I had a lots of fun also..Wish that Faiza Glah Anie Anne is here too!!
Its just more than friendship. We are family. Love you guys!

0 suka conteng:

Post a Comment