Awesome Beginning Of 2011!! Welcome 2011..

Tuesday, January 4, 2011

New Year? Setiap hari adalah hari baru. New year aku biasa-biasa sahaja. Tiada yang istimewa. Hanya meninjau bungapi dari kedai mamak Alif Maju. Haha. Biasanya aku akan sambut dengan bestbuddy aku Faiza. Tapi kali ni aku jauh so kami sambut dengan chat di fb chat. HAHAHA.

Alhamdulillah.
This should be the word.
Alhamdulillah untuk apa yang telah berlaku tahun lalu dan Alhamdulillah untuk masa dan hayat yang diberikan Allah hingga tahun ini.

AZAM?
Kata Jamal. Berazam adalah realistik untuk orang lain tapi tidak untuk aku. Hahaha. Terus terang aku cakap TIADA AZAM. Adalah sesuatu hendak dicapai pada tahun ini tapi entahlah itu termasuk dalam definisi azam atau tidak. Abaikan.

1 Jan 2011 aku mulakan dengan cuti-cuti Melaka. Memandangkan kehadiran Silviana ke sini bukanlah selalu so aku pun ''Melaka jom!!''. Dia cakap ''Sunway pliisss''. Dalam hati aku cakap 'budget dude budget' huhu T_________T

Anyway..kata orang biarkan imej kaku berbicara. Ntah orang mana tah berkata sedemikian sedangkan gambar mana boleh bercakap woiii!!


Pro x? Pro x? 


Baru sampai terus pose depan Mall. Dataran Pahlawan.


Nun&Nor bersemangat memakai topi pelancong. Nun agak addicted dengan topi tersebut. HAHAHA


See? semua gambar nun memakai topi. Ni dekat wonderland Melaka. Padahal nanti mau pergi Sunway. Tah apa jadah pergi wonderland ni. 


Night at Pasar Malam Melaka. Macam adik beradik kata Nun.But not really. Silfie 120x lebih cantik op cos.


Annoying Nun and glowing Silfie and fucking lemas face of mine.


Cool uncle main dam aji dekat luar mall. Serius kool. HAHA


Awal pagi sebelum berambus balik KL.


WANTED. If you see this girl. Tangkap dia.Pencurik celana dalam MNG


WTF. What the face?  SALOMA


Berusaha menjadi kalangan patung.


Beca.


TUNGGUUUUUUUU. Aku pun mau naiklah...


UMNO/ Ainon terus mara untuk rakyat Malaysia.


Tolonglah bagi aku bawak pulang meriam nih! Aku mau main time raya nanti. Tolonglah!


Pelancong dari Zimbabwe


Berusaha mencurik meriam Portugis!


Perhhhhh..Serius cantik dia lukis dan berharga RM10 sahaja satu.


Okie..aku kira siapa2 yang aku mau bagi ni barang
1. Faizah!!
2. AKU. HAHAHA
3. Fawwaz
4. Yon

RM40.00. Okay. Menuju ke ATM..

15minit kemudian aku datang balik after paggil Sil & adek dia abang tu xsdh. Dia pergi makan pastu aku tunggu2 dia x juga sampailah Sil bawa gerak balik T__________________________________T
SERIUS AKU KECIWA GILA BABI!!!!!!! T______________________T

Nasib aku ada ambil gambar ni..


Melaka adalah salah satu tempat yang agak romantik bagi aku. Nun also love Melaka. But, Sil & Baby love to shop than melawat2 tempat begini. Rasanyalah. So mereka harus ke Singapore. Banyak tempat yang kami xpergi macam rivercruise, Kalau aku ada BF and pergi Melaka aku akan pusing rivercruise 4x. HAHAHA. Romantik okey! Jonker Walk. Chinese pasar malam. Time aku google aku nampak suasana yang menarik amat. Kenapa ayat aku macam pembaca berita ni. Berita ini di sampaikan oleh Mariamah Tijo.

To be continue...kerana kekecewaan penaip yang tidak berjaya mendapatkan lukisan2 di atas T______________T 

0 suka conteng:

Post a Comment